Termeni și condiții

Termeni si conditii

1.      ASPECTE GENERALE:

Prezentele Termeni si Conditii („Termeni si Conditii”) guverneaza raporturile dintre Vitapur GmbH,  societate cu sediul in Gabelsbergerstrasse 5, 9020, Klagenfurt am Wörthersee, Austria, cu cod unic de inregistrare fiscala ATU63666713, in continuare Vitapur Home sau “noi”) si persoanele care utilizeaza („Utilizatorul/ Utilizatorii”) magazinul online www.vitapur-home.ro („Site-ul”) si/sau serviciile oferite de Societate prin intermediul Site-ului („Serviciile”).

1.1. Accesarea si utilizarea Site-ului, , inclusiv a oricarei pagini sau sectiuni componente ale acestora, sau a oricarui Serviciu furnizat prin intermediul Site-ului se poate face numai in conformitate cu prezentele Termeni si Conditii, care includ Politica de Confidentialitate Datelor si Politica privind Cookies.

1.2. PENTRU UTILIZAREA SERVICIILOR, PUTEM SOLICITA UTILIZATORULUI SA ISI EXPRIME ACORDUL CU PRIVIRE LA ACESTI TERMENI SI CONDITII PRINTR-O ACTIUNE SPECIFICA, CARE ARE SEMNIFICATIA UNUI CONSIMTAMANT NEECHIVOC (E.G. BIFAREA CASUTEI SPECIFICE „AM CITIT SI SUNT DE ACORD CU TERMENII SI CONDITIILE VITAPUR-HOME.RO”).

BIFAND O ANUMITA CASUTA, UTILIZATORUL:

a)  ISI DA ACORDUL, SA RESPECTE TOATE CLAUZELE DIN ACEST SET DE TERMENI SI CONDITII, PRECUM SI ORICE ALTI TERMENI SI CONDITII SPECIFICE APLICABILE SERVICIILOR;

b) IA LA CUNOSTINTA DE CONDITIILE DE PRELUCRARE A DATELOR PERSONALE CONFORM POLITICII DE CONFIDENTIALITATE, CARE ESTE PARTE INTEGRANTA DIN ACEST SET DE TERMENI SI CONDITII.

1.3.            Pentru a asigura respectarea conditiilor de acces si utilizare a Serviciilor, Utilizatorii trebuie sa verifice la momentul fiecarei accesari a Site-ului si termenii si conditiile de utilizare. Chiar daca omiteti sa analizati termenii si conditiile, dar utilizati www.vitapur-home.ro, vom considera ca ati acceptat acest set de Termeni si Conditii (inclusiv orice actualizare a acestora).

1.4.            Daca nu sunteti de acord cu prevederile din acest set Termeni si Conditii (inclusiv orice actualizare a acestuia), va rugam sa nu utilizati, sau dupa caz, sa incetati utilizarea Site-ului, sau a Serviciilor oferite de Noi, după caz.

2.      INSCRIEREA/INREGISTRAREA CA MEMBRU IN CLUBUL VITAPUR HOME/ ABONARE LA NEWSLETTER

2.1 Înscrierea/inregistrarea ca membru pe www.vitapur-home.ro se face prin completarea unui formular online si prin validarea contului printr-un email de confirmare. Informatiile furnizate benevol in acest formular trebuie sa fie corecte si complete.

2.2.În calitate de membri ai www.vitapur-home.ro, Utilizatorii pot posta comentarii sau alte informații pe Site in sectiunile relevante dedicate in Site, pot primi invitatii de a participa la concursuri, oferte si alte tipuri de anunturi si comunicari din partea Vitapur Home.

2.3 În cazul furnizarii unor date false sau incomplete, Vitapur GmbH are dreptul sa refuze sau anuleze calitatea de membru in clubul Vitapur Home.

 3.      DREPTUL DE PROPRIETATE

3.1 Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Vitapur GmbH, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

3.2. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de  Vitapur GmbH, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al  Vitapur GmbH asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Vitapur Home

3.3 Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

4.      DEFINITII SI TERMENI

Vanzator – Vitapur GmbH, cu sediul in Gabelsbergerstrasse 5, 9020, Klagenfurt am Wörthersee, Austria, CIF: ATU63666713, in continuare Vitapur Home sau “noi”)

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani si isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Vitapur GmbH (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre  Vitapur GmbH si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
Utilizator – orice persoana fizica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Nickname/Nume utilizator – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, listat pe site, inclusiv  Bunurile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut- •    toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
•    continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
•    date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Comunicari Comerciale – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.   

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Vitapur Home, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Plata cu 1 click – serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat in Site, pus la dispozitia Clientilor, Utilizatorilor si/sau Cumparatorilor prin intermediul Site-ului in vederea efectuarii unei plati cu cardul on-line.

5.         PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Va rugam sa parcurgeti Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

6.      FOLOSIREA COOKIE-URILOR

Va rugam sa parcurgeti  Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document

7.      FORTA MAJORA

7.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

7.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

8.      LEGEA APLICABILA – JURISDICTIE

Prezentul Contract este supus legii austriece. Eventualele litigii aparute intre Vitapur GmbH si Clienti / Cumparatori/Utilizatori  se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti austriece.

9.      DOCUMENTE CONTRACTUALE

9.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

9.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
9.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
9.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

10.   POLITICA DE VANZARE ONLINE

10.1 Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate Vitapur GmbH isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vitapur GmbH. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Vitapur Home, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

10.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

10.3 Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A., cu exceptia abonamentelor de voce si/sau date, care sunt exprimate in euro (EUR) si nu includ T.V.A.

10.4 In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

10.5 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari si descrieri de produs / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

11.   POLITICA DE RETURNARE

11.1 Potrivit legii pentru protecţia consumatorului, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de achiziţie transmiţând companiei o declaraţie în acest sens, fără a fi obligat să explice motivul decizie sale, în termen de 14 zile de la primirea produselor. Notificarea de retragere poate fi transmisă companiei pe email/ telefon info@vitapur-home.ro 004 0726 239 758.

11.2 Costurile la care consumatorul se obligă prin retragerea dintr-un contract sunt costurile de returnare a produselor (care vor fi percepute conform listei de preţuri practicate de serviciul livrări). Produsele trebuie să fie returnate vânzătorului în termen de 14 de zile de la data retragerii din contract însă, dacă produsele sunt fabricate cu respectarea unor instrucţiuni specifice ale clientului şi personalizate în funcţie de necesităţile sale individuale, acel produs nu va putea fi returnat datorită naturii sale (de ex., când se comandă un produs cu dimensiuni diferite de cele standard).


11.3 Produsele primite trebuie să fie returnate neavariate şi în cantităţi nemodificate, exceptând cazurile în care produsele sunt distruse, defecte, fără a fi consumatorul culpabil pentru aceste urmări. Consumatorul nu are permisiunea de a folosi produsele după bunul plac până în momentul retragerii dintr-un contract. Consumatorul poate inspecta şi testa produsele în limite rezonabile pentru a determina dacă sunt sau nu potrivite pentru acesta. Testarea produselor în afara limitelor prevăzute este considerată „utilizare” a produselor, în urma căreia consumatorul nu are dreptul de a se retrage din contract.


11.4 În situaţia retragerii dintr-un contract pentru care s-a utilizat un cod de cupon sau o reducere, utilizatorul nu va primi înapoi aceste resurse, fiind considerate reduceri. În contul bancar al utilizatorului se returnează doar suma plătită. Suma plătită este returnată în contul bancar al utilizatorului. Returnarea plăţilor se va realiza în cel mai scurt timp posibil, însă fără a depăşi 14 zile de la primirea notificării de retragere din contract. Pentru a asigura certitudinea, acurateţea şi punctualitatea returnării şi a se păstra o evidenţă a plăţilor, suma achitată este returnată cumpărătorului doar prin virament în contul său bancar. Suma achitată nu se va returna în numerar.

Cum pot returna produsul?

Clienții noștri decid foarte rar să returneze produsele, dar atunci când se întâmplă acest lucru, le facem procesul cât mai ușor posibil. Doar trimite-ne un email la info@vitapur-home.ro sau sună-ne la 004 0726 239 758 și te vom ghida printr-un proces simplu.

Procedura de returnare:

Dacă doriți să returnați un articol, vă rugăm să ne contactați mai întâi prin e-mail - info@vitapur-home.ro, impreună cu fotografii ale articolului, astfel încât să putem accelera procesul.

Nu există etichete de returnare, ci doar un serviciu de ridicare. Nu oferim etichete de returnare, în schimb GLS va colecta coletul de la adresa de livrare. Pachetul nu necesită muncă suplimentară din partea dumneavoastră, asigurați-vă doar că articolul este ambalat în siguranță în cutia furnizată.

Ce avem nevoie de la dumneavoastră:

  • adresa de preluare, dacă este diferită de adresa de livrare.
  • data la care GLS poate colecta articolul.

GLS vă va elibera o chitanță după ce pachetul a fost ridicat. Dacă ne-o trimiteți pe email, banii vă vor fi rambursați mai repede, altfel vom aștepta ca pachetul să ajungă la depozitul nostru.

Vă rugăm să fiți sincer cu noi și să ne informați cu privire la orice deteriorare a bunurilor. Dacă vom găsi daune suplimentare la primirea bunurilor, este posibil să deducem un procent din rambursarea dvs. În acest caz, vă vom contacta în prealabil.

12.   LIVRAREA BUNURILOR

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in Oficiile Postei Romane, conform optiunii Clientului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

13.   DEFECTE ALE PRODUSELOR

Când se consideră că un produs prezintă un defect?

•    Dacă produsul nu prezintă caracteristici necesare pentru utilizarea sa normală;
•    Dacă produsul nu prezintă caracteristici necesare pentru utilizarea sa specială, care a constituit motivul de achiziţie al cumpărătorului, motiv cunoscut acestuia/care ar fi trebuit cunoscut de către acesta;
•    Dacă produsul nu prezintă caracteristicile şi calităţile care au fost promise în mod indirect sau direct în scris.
•    Dacă furnizorul a livrat un produs care nu corespunde motivului sau modelului, exceptând cazurile în care motivul sau modelul a fost ilustrat doar cu scop orientativ.

Evaluarea adecvării produsului

Adecvarea produsului este evaluată prin compararea sa cu alte produse de acelaşi tip fără defecte, precum şi cu declaraţiile producătorului şi indicaţiile propriu-zise de pe produs.

Răspunderea pentru eventuale defecte ale produselor

Furnizorul are obligaţia de a livra bunuri potrivit contractului şi este răspunzător pentru orice defecte ale produselor, în conformitate cu Legea pentru Protecţia Consumatorului. Cumpărătorul îşi poate exercita drepturile semnalând defecte ale produselor în cazul în care furnizorul este notificat în legătură cu defectele în cel mult două luni de la data constatării defectelor la nivel de produs.
Cumpărătorul, care a notificat în timp util furnizorul cu referire la defect, are dreptul de a solicita furnizorului:

•    Să remedieze defectul sau
•    Să returneze o parte din plată pentru a acoperi defectul sau
•    Să înlocuiască produsul defect cu unul fără defecte sau
•    Să returneze suma achitată.

Comunicarea defectului semnalat la un produs

Cumpărătorul trebuie să notifice furnizorului eventuale defecte ale unui produs, incluzând o descriere detaliată a defectului, în perioada de timp prevăzută de lege.
Cumpărătorul este obligat să permită furnizorului să inspecteze produsul.
Legea pentru protecţia consumatorului defineşte dreptul de a declara cu lux de amănunte un produs defect.

Taxele poştale sunt în toate situaţiile achitate de către expeditor, dacă nu s-a convenit diferit în prealabil. Nu acceptăm colete rambursabile.

Vă rugăm să trimiteţi o notificare aferentă, înainte de a returna produse, prin email la adresa: info@vitapur-home.ro

14.   GARANTII

Toate Bunurile comercializate de catre Vitapur Home, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Cele mai multe produse au termenii garantiei inscrise pe eticheta, cu perioada de garantie intre 1 si 5 ani, in functie de produs. GARANTIA ESTE ASIGURATA  DE FACTURA DE CUMPARATURI IN FORMAT FIZIC SAU ELECTRONIC. NE PUTETI CONTACTA ORICAND IN BAZA ACESTOR DOCUMENTE PENTRU A VA ASIGURA INLOCUIREA PRODUSULUI AFLAT IN GARANTIE.

15.   PLÂNGERI ŞI INFORMAŢII

În cazul în care produsele prezintă defecte, consumatorul poate depune o plângere. Bunurile returnate trebuie să fie curate, neavariate, fără pete şi în ambalajul original, în caz contrar furnizorul neavând obligaţia de a le accepta, acestea urmând a fi returnate cumpărătorului pe cheltuiala celui din urmă. Returnările se realizează prin curierul GLS. Returnarea unui produs trebuie să fie anunţată în prealabil apelând numărul de telefon 004 0726 239 758 sau pe email info@vitapur-home.ro.

Vă vom transmite formularul de reclamaţie, pe care îl veţi completa integral deoarece este un document cheie pentru depunerea unei plângeri/efectuarea corectă a unei returnări, precum şi o componentă obligatorie a coletului returnat.

16.   ANULAREA COMENZII ÎNAINTE DE LIVRARE

Cumpărătorul poate anula comanda apelând numărul 004 0726 239 758 sau pe email info@vitapur-home.ro.

17.   LIVRAREA BUNURILOR

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in Oficiile Postei Romane, conform optiunii Clientului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

18.   DECLINAREA DE RĂSPUNDERE

 Vitapur Home se străduieşte să asigure consecvenţa şi actualitatea informaţiilor postate în magazinul nostru online. Cu toate acestea, caracteristicile produselor, cantitatea lor în stoc şi preţurile se pot modifica mai repede decât Vitapur GmbH compania globala care administreaza stocurile, poate actualiza informaţiile în magazinul online. În această situaţie, vom anunţa cumpărătorul în legătură cu eventuale schimbări şi îi vom permite să anuleze comanda sau să schimbe produsul comandat.

19.   PRODUSE CARE LIPSESC DIN STOC

În cazuri extreme, este posibil ca un produs sa nu mai existe în stoc, lucru menţionat lângă descrierea produsului. Dacă doriţi să ştiţi când acel produs va fi din nou disponibil, ne puteţi trimite un email la info@vitapur-home.ro.

Produsul care nu se mai află în stoc nu poate fi comandat din magazinul online.

20.   OFERTE SPECIALE ŞI VÂNZĂRI PROMOŢIONALE

Ofertele şi vânzările curente se aplică doar în cazul magazinului www.vitapur-home.ro
Reducerile şi diferitele oferte nu se pot cumula/adăuga.

21.   FOTOGRAFII REFERITOARE LA PRODUSE

Fotografiile produselor au caracter orientativ, cu titlu de prezentare. Produsul propriu-zis primit poate diferi intr-o mica masura de produsul din fotografie disponibil în magazinul online (de ex. nuante de culori usor diferite). Caracteristicile si beneficiile sunt corespunzatoare cu descrierile aferente fiecarui produs in parte. Pentru orice sesizare de neconformitate, va rugam sa ne scrieti la info@vitapur-home.ro.

22.   ACCEPT

Accesând magazinul online, utilizatorul este de acord cu practicile descrise în “Termeni si Conditii”.