Întrebări frecvente

Am pregătit o listă cu cele mai frecvente întrebări și răspunsuri.

COMENZI & LIVRARE

1. Cât costă livrarea?
Costul livrării este calculat în funcție de greutatea și dimensiunea produselor comandate și locația de livrare. Suma exactă va fi afișată la finalizarea comenzii, înainte de a confirma comanda.
2. Cât durează livrarea?
Timpul standard de livrare este de 5 până la 7 zile lucrătoare. În perioadele de cerere mare sau promoții, livrarea poate dura mai mult.
3. Pot să modific sau să anulez comanda după ce a fost plasată?
Dacă dorești să modifici sau să anulezi comanda, te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil. În cazul în care comanda nu a fost încă procesată, vom face tot posibilul să îți îndeplinim cererea.
4. Cum pot să urmăresc comanda?

După ce comanda este plasată, vei primi un e-mail de confirmare cu un număr de urmărire. Poți folosi acest număr pentru a urmări livrarea pe site-ul partenerului nostru de transport (FAN Courier). Te rugăm să reții că comanda poate fi expediată în mai multe pachete. În acest caz, vei primi un număr de urmărire separat pentru fiecare pachet.

5. Cum finalizez comanda?
După ce ai adăugat articolele dorite în coș, fă clic pe butonul verde „Finalizează comanda”. Apoi introdu detaliile de livrare și selectează metoda de plată.
6. Pot obține o factură pentru o companie sau entitate juridică?
Nu emitem facturi pentru companii sau entități juridice. Facturile sunt disponibile doar pentru persoane fizice.

RRETURURI & RECLAMAȚII

1. Care este politica dvs. de retur?
Unul dintre cele mai mari avantaje ale noastre este că îți oferim mult timp pentru a încerca produsele noastre acasă și a decide dacă sunt potrivite pentru tine. Poți returna articolele în termen de 30 de zile de la primirea comenzii, fără a preciza un motiv. Produsele trebuie să fie nedeteriorate, în ambalajul original și să includă toate etichetele. Mai multe informații pot fi găsite pe pagina noastră de retururi.
2. Cum pot returna un produs?
Retururile sunt rare, dar încercăm să facem procesul cât mai simplu posibil. Pentru a iniția un retur, contactează-ne prin e-mail la info@vitapur-home.ro și atașează fotografii ale produsului. Te vom ghida apoi printr-un proces simplu de returnare.
3. Când voi primi rambursarea?
După ce primim și inspectăm articolul returnat, vom procesa rambursarea în termen de 30 de zile. Rambursarea va fi emisă folosind aceeași metodă de plată pe care ai utilizat-o.
4. Pot să schimb un produs în loc să îl returnez?
În prezent, nu oferim schimburi directe. Dacă dorești un alt produs, returnează articolul nedorit pentru rambursare și plasează o nouă comandă.
5. Cum ar trebui să împachetez un topper de saltea pentru returnare?
Rulează cu grijă topperul și protejează-l cu folie de plastic sau o pungă mare pentru a-l menține curat și nedeteriorat în timpul transportului.

PLATĂ ȘI REDUCERI

1. Ce metode de plată acceptați?
Acceptăm diverse metode de plată, inclusiv carduri de credit (Visa, MasterCard), PayPal, Klarna și plata la livrare.
2. De unde pot obține un cod de reducere?
Codurile de reducere sunt disponibile în timpul promoțiilor speciale. Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru cele mai recente oferte.
3. Unde introduc codul de reducere?
Introdu codul de reducere în coș, în câmpul 'Cod de reducere' din partea dreaptă.
4. De ce nu am primit un cod de reducere?
  1. Primești un cod de reducere atunci când te abonezi pentru prima dată la newsletter-ul nostru. Dacă te-ai înscris deja cu adresa ta de email, probabil ai primit codul la momentul respectiv. Codurile de reducere sunt limitate în timp.
  2. Verifică folderul Spam, Junk Mail sau Promotions pentru codul de reducere.
  3. Dacă în nicio variantă dintre cele de mai sus nu găsești, te rugăm să ne contactezi la info@vitapur-home.ro.

INFORMAȚII DESPRE PRODUS

1. Ce tipuri de teste au fost efectuate asupra produselor?
Toate produsele textile sunt certificate OEKO-TEX, ceea ce înseamnă că respectă cu strictețe legislația europeană și sunt verificate pentru a fi lipsite de substanțe nocive. Pentru saltele, folosim propria noastră mașină de testare a nucleului pentru a simula performanța unei saltele după 5 și 10 ani de utilizare.
2. Unde sunt fabricate saltelele?
Saltelele din latex sunt fabricate în Slovenia, saltelele cu arcuri împachetate provin din China, iar saltelele din spumă sunt produse în România sau China.
3. Toate saltelele au certificate valabile?
Da. Toate componentele saltelelor sunt certificate OEKO-TEX.
4. Vasele de gătit conțin substanțe nocive, în special PFOA?
Stratul de acoperire al vaselor noastre de gătit nu conține acid perfluorooctanoic (PFOA), care este cunoscut ca fiind nociv și este încă folosit de unii producători. Vasele noastre de gătit sunt, de asemenea, lipsite de alte substanțe nocive.
5. Care sunt instrucțiunile pentru utilizarea unui topper de saltea?
Când primești topper-ul, deschide-l și îndepărtează folia de protecție. Așază-l pe o suprafață plană și lasă-l timp de 24 de ore fără să-l atingi sau să te așezi pe el. După 24 de ore, topper-ul ajunge la înălțimea maximă și este gata de utilizare. Husa trebuie deschisă pentru a permite nucleului să se extindă complet și să ajungă la forma finală. Din cauza plierii, este posibil să observi denivelări pe suprafață, care vor dispărea cu utilizarea corespunzătoare. Poți, de asemenea, să pui o greutate ușoară pe husă pentru a ajuta la netezirea mai rapidă.
6. Cum împiedici topper-ul să se miște în timpul somnului?
Așază un cearșaf de bumbac elastic peste topper. Acesta va ajuta la fixarea lui și va preveni mișcarea.
7. Unde pot găsi rețete pentru friteuza cu aer cald?
Scanează codul QR de pe ambalajul friteuzei pentru a accesa rețetele direct pe telefon. Le poți găsi și la următorul link: 20 de rețete delicioase pentru airfryer.
8. Supapa de pe oala FreshCooker continuă să cadă. Ce ar trebui să fac?
Supapa de pe capacul FreshCooker nu este fixată, ci ținută de un magnet. Aceasta protejează supapa de murdărie, arsuri și deteriorare. După fiecare utilizare, se recomandă să îndepărtezi supapa, să o speli manual cu detergent de vase și să o usuci bine înainte de a o reatașa. Dacă se desprinde frecvent, verifică dacă este plasată corect și dacă magnetul este curat și fără grăsime sau resturi.

HEXAPRO

1. Vasele de gătit HexaPRO sunt potrivite pentru aragazele pe gaz?
Vasele de gătit HexaPRO sunt potrivite pentru plitele cu inducție, ceramice, pe gaz și electrice. De asemenea, sunt sigure pentru cuptor până la 220 °C (428°F).
2. Cum pot începe să folosesc vasele de gătit HexaPRO?
Recomandăm spălarea temeinică a vaselor de gătit înainte de prima utilizare și acoperirea ușoară cu ulei. Folosește căldură scăzută până la medie pentru gătit și evită ustensilele metalice care ar putea deteriora stratul de acoperire. Dacă mâncarea începe să se lipească, poate fi din cauza utilizării sau întreținerii necorespunzătoare.
3. Pentru cât timp va fi activă garanția pentru vasele de gătit HexaPRO?
Garanția pentru vasele de gătit este de 5 ani. Vitapur garantează calitatea produsului și performanța fără defecte în perioada de garanție, cu condiția respectării instrucțiunilor și avertismentelor. Producătorul va acoperi costul reparațiilor sau corectării defectelor în această perioadă.
4. Cum curăț vasele de gătit HexaPRO?
Poți curăța vasele de gătit în mașina de spălat vase. Totuși, reține că temperaturile ridicate și detergenții agresivi pot deteriora stratul de protecție. Pentru o durată de viață mai lungă a produsului, recomandăm spălarea manuală cu detergent blând și un burete moale.
5. Ce tip de înveliș au vasele de gătit HexaPRO?
Tigăile HexaPRO au un înveliș de PTFE (politetrafluoretilenă) de înaltă calitate, care este rezistent la uzură și sigur pentru gătit. Testele conform standardelor europene și internaționale confirmă că nu se eliberează substanțe nocive în alimente atunci când sunt utilizate corect. Este important să urmezi instrucțiunile și să eviți supraîncălzirea tigăilor goale, deoarece temperaturile ridicate pot afecta durabilitatea stratului. Folosim un strat marca PPG, care este fără PFOA și PFAS.
Mai multe informații despre vasele de gătit HexaPRO sunt disponibile la: 

INFORMAȚII GENERALE

1. Unde pot găsi un magazin fizic Vitapur?
În prezent, nu avem magazine fizice. Toate produsele noastre sunt disponibile pentru achiziție pe site-ul Vitapur www.vitapur-home.ro.